Sesli IVR & Chatbot
Kullanıcıların dijital ortamda karşılarında insan varmışçasına mesajlaşarak ya da konuşarak diyalog kurmalarını ve birtakım işlemlerini hızlıca yapmalarına imkan tanıyarak kaliteli hizmet almalarını sağlayan teknolojidir. Bu teknoloji ile kullanıcıların ulaşmak istedikleri kuruma; kurum santrali ve çağrı merkezi, web sitesi, mobil uygulama ve iletişim kurulan her türlü sosyal medya platformundan ulaşarak hizmet almaları sağlanabilmektedir. Konuşma tanıma, metin sentezi ve doğal dil işleme teknolojilerini içeren çözümü sayesinde kullanıcıların erişim problemi yaşamadan her türlü bilgiye ulaşmasını sağlar.

Konuşma ve Metin Analizi
Telefon, video gibi dijital ortamlarda kayıt altına alınan sesleri yazıya çevirip anlamlı ve kapsamlı analizler yaparak veri madenciliği ile raporlanmasını sağlar. Kilit kelime arama, duygu (sentiment ) analizi, trend analizi ve benzeri özellikleri içermekte olup ses ile ilgili ayrıntılı analiz imkanı tanır.

Sesli İmza
İnsan sesi parmak izi kadar benzersiz ve kişiye özeldir. Kopyalanamaz ve taklit edilemez olması sesli imzanın parola, şifre ve güvenlik sorusu gibi yöntemlere göre daha güvenli bir doğrulama yöntemi olmasını sağlamaktadır. Sesli imza sayesinde kullanıcıların, özellikle telefonla yaptıkları ve güvenlik gerektiren işlemleri çeşitli sorulara takılmadan hızlıca gerçekleştirmeleri sağlanır.

Kara Liste Saptama
Kamu güvenliği alanında suç önleme, adli vakalarda soruşturma çalışmaları ve sesle ilgili diğer analizlere yardımcı olmak için kullanılabilmektedir. Sistem, kişilerin oluşturulan sesli imzalarını, bir telefon veya video kaydında veya bir veri tabanında bir ya da daha fazla kişinin sesiyle karşılaştırarak bir benzerlik skoru üretir. Bu benzerlik skoru ile telefon konuşmaları sırasında yetkililere alarm üretilebileceği gibi adli incelemeler sürecinde de uzmanlara yardımcı olabilecek bir program olarak sunulabilmektedir.

Dış Arama Sistemi
Sistem web arayüzü aracılığıyla, belirlenen telefon numaralarına, belirlenen zaman aralıklarıyla ulaşarak önceden kaydedilen mesajları dinleten ya da karşılıklı diyaloglar yaratarak memnuniyet değerlendiren, anketler ve analizler yapabilen bir dış arama çözümüdür.
Sistem, konuşma tanıma ve metin sentezi teknolojileriyle entegre çalışarak ulaşılmak istenen kişilere sorular sorup verilen cevapları raporlayabilmekle birlikte, kullanıcıların bıraktığı sesli mesajları analiz ederek kurum ya da kurumun verdiği hizmetle ilgili değerlendirmeleri olumlu ya da olumsuz olarak raporlayabilmektedir.

Dikte Sistemi
Kullanıcıların mikrofona söylediklerinin eş zamanlı olarak metne dönüştürülmesini sağlayan konuşma tanıma teknolojisi içeren uygulamadır. Medikal alanda doktorların raporlarını, hukuki alanda hakim, savcı ve avukatların dokümanlarını kısa sürede oluşturmasına katkı sağlayabileceği gibi raporlandırma yükü fazla olan her alanda kullanılabilir.
